Związek rozwoju psychicznego z ruchowym. Psychomotoryka. Jak usprawniając motorykę przyczyniamy się do poprawy wyższych czynności umysłowych jakimi są czytanie i pisanie?

 Rozpocznij kurs Związek rozwoju psychicznego z ruchowym. Psychomotoryka. Jak usprawniając motorykę przyczyniamy się do poprawy wyższych czynności umysłowych jakimi są czytanie i pisanie? już dziś

 
 
Uwaga: informujemy, że w związku z Pandemią Biuro Rekrutacji jest czynne do godziny 16:00 i przyjmuje zapisy telefonicznie lub online.

Studia realizujemy obecnie w systemie online - zapisz się i uzyskaj kwalifika
cje.
 
 
Rekrutacja zamknięta
Zapraszamy na nasze pozostałe kursy
 
Nawet do 80% DOFINANSOWANIA z Urzędu Pracy lub PFRON
Całkowity koszt kursu 650
Rezerwacja miejsc i promocja 500 do 19 03 2024 
Czas trwania 16 h (dydaktyczne i ćwiczeniowe) 
Ilość miejsc: 16 osób Dołącz jeszcze do tej grupy 
Zakończenie rekrutacji 02 04 2024
Planowane zajęcia od 11.10.2020 godz 8:00
                              
                                 
 
Aplikuj teraz
 661 124 500 lub online

a dokumenty dostarcz później

Biuro Rekrutacji już otwarte. Zapraszamy do zapisów osobiście lub telefonicznie w dni powszednie w godzinach 9 - 18.
Zgłoszenia online przyjmujemy całodobowo 7 dni w tygodniu.
Bonus Specjalny
ważny do 19 03 2024
Skorzystaj z okazji

 Zadzwoń lub Zapisz się online

Zajęcia Praktyczne

Na kursie doskonalącym, Łódź Jaracza 74.
Rekrutacja i Zapisy:

Zajęcia Praktyczne

Na kursie doskonalącym, Łódź Jaracza 74.

KURS MA CHARAKTER TEORETYCZNO-WARSZTATOWY

Informacje dodatkowe:

Celem kursu jest ukazanie związku pomiędzy rozwojem psychicznym i ruchowym.

Ponieważ zaburzenia rozwoju psychomotorycznego warunkują występowanie trudności w nauce, szkolenie ma za zadanie pomóc nauczycielom wychwycić nieprawidłowości w rozwoju ruchowym, poznawczym, integracji percepcyjno-motorycznej i organizowaniu zajęć o charakterze kompensacyjno – usprawniającym.

Adresaci:

Kurs skierowany do nauczycieli, wychowawców wszystkich typów szkół i placówek.

Zagadnienia programowe:

  • Pojęcie integracji percepcyjno-motorycznej; jej znaczenie w odbiorze informacji, interpretacji informacji i organizowania odpowiedzi na te informacje (reakcji).
  • Ilustracja integracji percepcyjno-motorycznej na przykładzie „prostej” czynności, jaką jest dla pięcioletniego dziecka odwzorowywanie kwadratu (omawianie kolejnych czynności dziecka z uwzględnieniem wymaganych do tych czynności sprawności i/lub umiejętności: dużej motoryki, lateralizacji, znajomości kierunku, wyodrębniania figury z tła, percepcji kształtu, ruchów oka, przeniesienia czasowo-przestrzennego, małej motoryki).
  • Zaburzenia rozwoju psychomotorycznego a trudności w nauce (czytaniu, pisaniu, liczeniu, zajęciach plastycznych, konstrukcyjnych, rytmiki i gimnastyki).
  • Metody diagnozy integracji percepcyjno-motorycznej.
  • Skarbiec zabaw i ćwiczeń usprawniających psychomotorykę – usprawnianie psychomotoryczne oraz rehabilitacja psychodydaktyczna.

Absolwent:

Absolwenci otrzymują Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodny z obowiązującymi wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.

Wymagane dokumenty:

  • karta zgłoszeniowa – w załączniku
  • oświadczenie RODO
  • kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • potwierdzenie wpłaty za kurs w kwocie 100 zł 

Dodatkowe informacje:

  • Zajęcia odbywają się w salach wyposażonych w sprzęt multimedialny
  • Posiadamy własne profesjonalnie wyposażone pracownie
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy i chciałbyś zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, istnieje możliwość sfinansowania studiów podyplomowych przez Twój PUP.
    Zastrzegamy prawo do zmiany terminu organizacji, inauguracji kierunku i pierwszych zajęć.

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W:
WYŻSZEJ SZKOLE NAUK O ZDROWIU
ul. Jaracza 74, Łódź


SANTANDER BANK POLSKA S.A. 95 1090 1072 0000 0001 3443 2359

w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko/nazwa kursu/miasto kształcenia:
(np. Jan Kowalski/Kurs Pedagogiczny/Łódź)

Copyright © 2018 Designed By SKK